torsdag 10 september 2009

Teatime

Ikväll har min man och jag tagit en långpromenad i skogen. Det är så fantastiskt fint nu i skogen och det doftar så gott! Kursen inspirerar mig till att gå ut och leta efter svamp eller växer man kan färga garn med. Vi plockade en hel del renfana ... så nu blir det växtfärgning i helgen här hemma! ;-)
Idag var en till trevlig och lärorik dag i skolan! Skriver mer om detta i helgen!
Just nu sitter jag och njuter av en härlig kopp te gjort av trädgårdens nyttigheter. Det är så härligt att få lära sig så mycket om allt gott och nyttigt vi har omkring oss och som vi ofta inte ens vet om att man kan göra så mycket med.
Jag njuter för fullt av kurserna.
Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Hei.Det der var jo bare nydelig.Kos deg med teen.Ha en riktig fin helg.Bodil

    SvaraRadera