måndag 14 september 2009

Höstfint!

Visst är det mysigt nu i naturen? Jag älskar att ta långa höstpromenader i skogen.
I helgen var vi ute en hel del och vi hittade kantareller och andra svampar.
Vi var ute vid havet och njöt av den friska luften och den härliga utsikten. Så skönt att sitta och fika och bara stirra ut framför sig ....
Vilka härliga höstfärger ... jag bara njuter!

Jag kom hem med en del färglav ... så i helgen och även nu ikväll blev det en del växtfärgning. Resultatet får ni se senare ... men fina färger blev det också på garnet!
Ha en fortsatt trevlig höstkväll!
KRAM

4 kommentarer:

  1. Hei.Virkelig nydelige bilder.Høsten er jo en veldig fin tid med klår luft og mange fine farger.Ha en riktig fin Mandagskveld.Bodil

    SvaraRadera
  2. Härliga höstbilder. Hösten har verkligen sin charm.

    SvaraRadera
  3. Hei Ann :) Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du har en koselig blogg, og eg vil gjerne følge den.

    Høsten er ei fin årstid, men her eg bor, regnar den alltid for raskt bort. Men håper å få ta nokre fine høstbilder og legge inn på bloggen min.

    Ha en trivelig helg, Ann

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Nej, jag jobbar på en servicebostad för utvecklingsstörda.
    Hoppas du känner dig friskare nu? KRAM

    SvaraRadera