tisdag 22 september 2009

Har varit sjuk ...

Ja ... nu har det varit ganska tyst här ett tag. Jag har nämligen legat sjuk! :-/
Jag har legat i sängen mest hela tiden och mått jättedåligt ... ont i halsen, en fruktansvärd huvudvärk som inte ville försvinna, svettningar, trötthet och så mina bihålor som gjorde så jätte ont hela tiden. :-/ Men sedan i morse känns det bättre ... vilken lättnad. Jag hoppas att gå tillbaka till skolan på torsdag i alla fall, vi får se
Jag har hållit på med lite stickning medans jag var sjuk (de korta stunder som jag orkade i alla fall) Hoppas jag kan visa resultatet inom kort!
Hoppas ni håller er friska ... för visst har det väl varit underbara höstdagar!
Kram på er och njut av livet!

3 kommentarer:

  1. Hei.Så bra att du begynner å bli bra igjen.Ja det er ikke noe kjekt å være syk.Håndarbeide finner du vell tilbake.Så koslig ett bilde.Ha en riktig fin Høstkveld.Klem fra Bodil

    SvaraRadera
  2. Skönt att du börjar krya på dig. Hoppas helgen blir bra och fylld med massa pyssel!

    SvaraRadera