tisdag 8 september 2009

Mina växtfärgade garn

Såhär såg det ut på bordet i skolan innan vi skulle fördela det växtfärgade garnet ...
Alla fick välja 9 nystan och av det garnet som var kvar kunde vi köpa några nystan om vi ville.

Igår och idag jobbade jag lite på att få fina nystan och de här fina färgerna valde jag ...
Jag köpte ett blått och ett gult nystan till. Det blåa passar förstås inte så bra till resten men det tänkte jag använda till något helt annat. (Någon stickning här hemma kanske?)
Jag är väldigt nöjd med mina fina garn .... älskar naturfärgerna!
Nu ska det vävas!
Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Hei.Så mye fint garn du har ferget.Jeg har så lyst til å prøve å farge garn når jeg får tid.Skal bli kjekt å se hvordan det blir når du har vevet av det.Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Bodil

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha allt! Och vara med om allt du verkar få uppleva på kursen. Hoppas du njuter av varje stund!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt att väva och vilka underbara garner! Jag har vävt en hel del, bl a härliga plädar. Tyvärr är de utslitna nu. Vad ska du väva??

    SvaraRadera