söndag 9 augusti 2009

Pysselstugan

För ungefär en månad sedan köpte vi den här söta stugan som ska fraktas till vår tomt till veckan. Det var tänkt att ha stugan som gäststuga eftersom det finns en våningsäng i den.
Hur inredning skulle se ut ... det hade jag redan klart för mig när jag såg stugan första gången ... ;-)
Fast nu har det nog blivit lite ändrade planer ... Jag ska inreda stugan till min pysselstuga. Min lilla "ö" där jag kan sitta i lugn och ro när jag vill sy, sticka, virka eller göra något annat kul. Det är kul att ha ett rum där man kan lämna kvar alla saker man håller på med ... inte lika kul när man har allt i vardagsrummet typ!
Ser fram emot att börja med inredningen ... Hoppas bara transporten går bra!

Såhär ser stugan ut just nu ..... när jag är klar med den får ni nya bilder!
Ha det bra! KRAM.

3 kommentarer:

  1. Det låter underbart att ha ett eget litet hus.
    Lycka till med inredningen, det är ju så kul.
    Kram/veronica

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt för dig!
    Jag har själv ett alldeles eget syrum i vår ladugård(det finns inga djur där:)) och tycker det är underbart att kunna lämna det precis som jag vill. Det ger så mycket mer utrymme för att skapa och inte minst för själen. Jag önskar dig LYCKA TILL!
    kram/lisamaja

    SvaraRadera
  3. Gud va gulligt...sånt skulle jag gilla att ha med...Det kommer nog att bli mysigt och bra därinne, du får uppdatera oss om hur det blev

    SvaraRadera