onsdag 5 augusti 2009

Mera garn till mitt färgglada projekt ...

Idag var jag ute på stan och letade efter mera garn till mitt färgglada projekt.
Jag hittade precis det jag sökte ...
Det blev ett Järbo Garn som heter Nya Fuga och som består av 50% Ull & 50% Akryl.
Garnet är lite tynnare än Norrskenets Print och det kommer att bli perfekt.
Jag hittade precis alla färger som jag ville ha, så det blev en lyckad dag! :-)

Projektet går sakta men säkert framåt. Jag jobbar en del emellanåt och så läser jag en spännande bok just nu. Men det är väl inte helt fel med lite variation?
Hoppas ni har det bra där ute. Sköt om er och njut av sommaren!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Spännande! Fina färger, får man fråga vad det är för ett projekt? Kul med stickning som omväxling.
    Ha det så gott!
    kram/lisamaja

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Den lilla skafferiskylten är ca. 9x7 cm.
    Klantigt av mig att inte sätta ut mått, men jag är ny och väldigt entusiastisk!!!
    (Kommer att lägga ut fler så´na små skyltar med olika text)
    kram

    SvaraRadera