tisdag 14 juli 2009

God Natt

Idag var jag in till stan och då måste jag bara in och kolla några loppisar också! Vilket begär ... *fnis*
Idag hittade jag ett fint broderat fodral (eller vad man nu kallar det för) för pyamas. Blev kär i det direkt! 25 Kronor fick jag ge för det och det tyckte jag var billigt. Tänk vilket jobb att brodera för hand!
På nästa loppisen hittade jag ett fint örngott med virkad spets och vad stod det på spetsen?
God Natt! Underbart fint, tyckte jag det var. 10 Kronor för ett sådant fint örngott .... det är ju gratis!
(Ni får ursäkta mig, men i min iver att ta bilder hade jag inte tid att stryka örngottet först!)
Jag hittade en hel del andra fina textiler till vårt hem. Jag var alltså jättenöjd efter min korta loppisrunda idag.
Lite garn blev inköpt med. Det får ni se en annan dag.
Kram och God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar