onsdag 17 juni 2009

En nöjd kvinna!

Igår var jag ut på en kort shoppingrunda på stan och hittade några fina reafynd som jag blev jättenöjd med!
På Indiska köpte jag en härlig, vit tunika med spetsdetaljer ... Visst är den väl för härlig?

En stor, vit sommarväska (välbehövligt, enlig min man! Han tycker att jag redan har för många väskor! *S*) hittade jag också! För några år sedan köpte jag en fin, vit läderväska och den har jag sedan dess haft varje sommar och nästan hela sommaren. Jag är så nöjd med den. Men ibland vill man ju ha lite mer plats (som när man ska ha med sig kameran - och det är nästan jämt nyförtiden! *L*) och då kan det vara bra med en större model, tycker jag!
Ett kort besök på den lokala loppisen ingick förstås också. Där hittade jag 3 gamla handarbetsböcker för 20 kronor. (Det blir mest sådana böcker nyförtiden!)

Och till slut kom min efterlängtade bok igår. Inred och dekorera ljust och lantligt av Anna Örnberg. Jag har flitigt läst i den igårkväll innan jag la mig och jag vill verkligen rekommendera boken. Den är värd varenda krona! Massor med fina heminredningsidéer, pysseltips, osv.
Jag beställde den HÄR

Jag är en nöjd kvinna idag! :-) Till och med solen visar sig lite då och då idag. Nä nu måste jag sätta lite fart här! En hel hög med kläder väntar på att bli strykna.

Ha en trevlig onsdag! Kram

4 kommentarer:

  1. Tunikan är ju helt underbar!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du säljer! Blev väldigt förtjust i mattan, men det var tyvärr såld. Här kommer jag fortsätta att kika in.
    // Pom

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket fint du har shoppat , väskan är ju bara såå fin !
    Tack för titten inne hos mig och ha en riktigt fin midsommar nu !
    Kraam !

    SvaraRadera
  4. Hej! Fin tunika och jättesnygg väska. Finns det fler kvinnor än jag som har för många väskor? Fin blogg, är inne för första gången. Kommer att fortsätta följa dig.

    SvaraRadera