torsdag 20 augusti 2009

Höstkataloger

Igår kom Stoff och Stils höstkatalogerna med posten. Vad glad jag blev ... Det är alltid lika kul att bläddra i dem och att få inspiration!
Jag blir så extremt pysselsugen när jag tittar i dem ...
Det finns en modekatolog, en heminredningskatalog och en mysig julkatalog.
Om ni vill så kan ni bläddra i katalogerna HÄR
Ja, nu är hösten verkligen på G här uppe i Norrland. Det är inte like varmt och skönt längre. Idag är det faktiskt grått och tråkigt! Det kanske är snart dags att börja pyssla lite till jul? Tiden går ju så extremt fort så det är väl aldrig fel att börja i tid, eller hur?
Man blir ju i alla fall sugen när man tittar i katalogerna ...

Hoppas ni blir lika inspirerade ...
Ha det´! KRAM

(Bilderna lånade jag på Stoff och Stils Webbsida)

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Jag fick den också. De har MYCKET fint. Fick även Panduro, men har inte hunnit kika så ingående än.

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har också fått katalogerna, ska alldeles strax sätta mig och titta i dom. Har ingen lust och titta på TV längre (jag somnar nästan innan jag sätter mig:)) Jo, jag tittade på postkoden ikväll, det var min mellandotters lärare som tävlade och vann 350 000. Det skulle man ju inte säga nej till.
    Nu ska jag ta en kopp kaffe och katalogerna och sätta mig och drömma lite...
    Ha en jättebra helg!
    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  3. Bra att du lagt en länk till katalogen. Ska gå in där sedan. Jag har inte varit på Stof & Stil och hämtat mitt exemplar.
    Kram/Åsa

    SvaraRadera