tisdag 18 augusti 2009

Gratis fotobok hos Fuji

Veronica med bloggen Ulliga gulliga saker tipsade om en gratis fotobok hos Fuji.
Jag älskar att fotografera och jag tycker att det är viktigt att ha mina bilder i fina album så att jag kan titta på dem då och då. Även om man nyförtiden har alla bilder på datorn och kan göra bildspel av dem, tycker jag fortfarande att det är skönt att ha riktiga fotoalbum med de allra finaste bilderna. Mysigt att ta fram en mörk och regnig höstkväll när man sitter och njuter med en kopp té framför kaminen.
Att kunna göra fina album direkt på datorn är inte heller helt fel. Man har ju inte alltid tid att klistra in en hel hög med bilder ... och då blir de oftast bara liggande och då tittar man inte heller så ofta på dem!
Jag gillar dessa album verkligen ... att kunna få ett album gratis, känns som en fin present!
Kolla ni med .... HÄR kan ni läsa om Fujis kampanj!

3 kommentarer:

  1. Tack Ann. Du är en fin människa du också. Mycket tycker jag dock hör till vanligt "folkvett", och säkerligen Hur man är uppfostrad hemifrån.

    Vad gott med egen Musli. Hur gör du den?

    Kraaaam
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, det skall jag kolla upp. Ser att du gjort om designen på bloggen, jättefint!!

    Kram Pom

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Ska jag åxå utnyttja! :)
    KRAM

    SvaraRadera