tisdag 7 juli 2009

Tråkigt väder!

Vilket tråkigt väder det har varit idag. Det har ösregnat precis hela dagen och det gör det fortfarande! :-/ Eftersom det inte är väder att sitta ute i trädgården visar jag några bilder från vår trädgård här på bloggen.... Så kan vi njuta lite av blommarna i alla fall!
Det är egentligen perfekt väder att hantverka lite. Jag hade virkat en hel del korgar så att jag hade fått ett litet lager, men allt är slutsålt just nu. Vi har haft en del besökare här hemma som tyckte så mycket om mina mattor och korgar ... jag har till och med fått sälja mina egna badrumskorgar för att folk bara ville ha dem! :-) Så det är väl bara att sätta igång igen.
Men just nu känner jag inte för att göra så mycket ... har gått med huvudvärk sedan igårkväll! :-/ Jag tar det bara lugnt idag och sitter lite framför datorn. (Kanske inte så bra heller när man har ont i huvudet) ;-)

Hoppas det blir sommar snart igen. Det är så tråkigt att behöva vara inomhus när man har semester ... då vill man ju njuta i trädgården, på altanen eller vid havet.
Sköt om er!
KRAM

3 kommentarer:

  1. Uch huvudvärk är tråkigt, hoppas du mår bättre snart.
    Kram/veronica

    SvaraRadera
  2. Det var ett tag sedan, kul att hitta dig igen. Superfina korgar! förstår att du säljer slut. Jag bor nere på västkusten och här har vi haft riktigt härligt väder idag, 20gr, solsken och uppehåll nästan hela dagen. Ska ta en promenad med mina hundar nu och se´n får det nog bli Morden i Midsomer.
    Krya på dig med huvudvärken, det är inget vidare att ha:(.
    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! här på Österlen är det varmt och soligt. Det är så underligt med vädret här, det är nästan alltid sol trots att det regnar ett par mil bort. Ser fram emot när jag kommer upp till Sthlm igen så att jag kan hämta mattan på posten. Håller på att virka höstgrejor nu för att de skall vara klara lagom tills dess. Vi hörs
    kram Pom

    SvaraRadera