torsdag 25 juni 2009

En härlig sommardag vid havet!

Vilken härlig dag idag!
Den tillbringade jag tillsammans med min man och mina föräldrar på en fin strand vid Höga Kusten!

Lugnt, varmt och skönt .... precis som en semesterdag ska vara! :-)

Imorgon blir det handling och förberedning för födelsedagskalas i helgen! Det är ganska fullt upp här just nu så det blir nog mest lite bilder på bloggen då och då. Men det är ju semestertider för alla och jag hoppas ni har förståelse för det att man inte sitter inne framför datorn när det är så fint ute!
Sköt om er och kram till er!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vilken mysig dag ni ser ut att ha haft, och vad kul att dina föräldrar är på besök.
    Inte är det väl så att du fyller jämnt i helgen? =) Isåfall får jag gratta extra mycket.

    Rutorna med blomman är jättekul att göra. Har skrivit ner en liten översättning på svenska som jag mejlar till dig, så kanske det kan hjälpa dig lite.

    Vi var ute och åkte en sväng ikväll, och köpte lite mjukglass. Gott. Känner mig piggare, och det är SÅ skönt. Hade mycket besvärligt i bihålorna igår. Konstig förkylning. Den kom över en natt, och försvann ganska snabbt...

    I helgen är det Kalixdagarna med marknad, tivoli, artister (Agnes, The Poodels) och lite annat. Ska gå en sväng med flickorna. Nästa helg åker jag eventuellt ner till Skellefteå och hälsar på en nätkomis sedan många år, och då ska vi se Tomas Ledin.

    Varma kramar till er!
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Hejsvejs ville bara ta mig en titt!!

    Ha en härlig helg i sommarvärmen!
    ...Sola , Bada , Njuuut!!...
    ♥ Många kramar Mamma Millan ♥

    SvaraRadera