tisdag 23 juni 2009

Blog award

När jag kollade här på bloggen idag blev jag jätteglad! Jag fick nämligen en utmärkelse av Veronica med den fina bloggen Ulliga Gulliga Saker . Vad glad jag blev! Tack så jättemycket, snälla Veronica, för att du valde mig!

Själv vill jag ge vidare utmärkelsen till Ewa med bloggen Ewa´s hemgjorda En ny men jättetrevlig bloggvän!

Till alla andra trevliga "bloggerskor" härute som lämnar trevliga kommentarer då och då säger jag också tack för att ni finns och välkommen åter! Jag blir så glad när ni skriver en rad när ni läser här!

Sköt om er! Kram x

2 kommentarer:

  1. Tack snälla goa du! Vad glad jag blir.

    Varmaste kramarna till dig!
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Å vad trevligt. Hälsa dem.
    Ja, vi hörs! ;o) Ha det bra så länge.

    Kram Ewa

    SvaraRadera