lördag 4 april 2009

Virkad korg


Igår virkade jag en härlig korg av trasmattor och jag blev jättenöjd med resultatet. Vilka fina vårfärger det blev ....
Visst är den bra till mycket? Man kan använda den till gästhanddukar, som tidnings- eller hantverkskorg, till toarullar, till vantar eller varför inte till barnens leksaker?

Diametern på korgen är 26cm, höjden är 18 cm. Jag kommer att tillverka flera korgar i olika färger och storlekar framöver. Korgarna kan beställas i just din favoritfärg ... så är du intresserad, då är det bara att kontakta mig!

Priset för den här korgen är 250 Kronor. (Portot tillkommer)
SÅLD
Tänk på att varje korg är UNIK! Det finns bara en av varje ....

2 kommentarer:

  1. Hej! Snygg korg! Vilken mysig blogg du har!
    Apropå våffeljärn så har jag ropat in mitt på auktion, 20 kr :).. och visst går det att göra rent! Sedan kan du ju alltid slänga de första våfflorna du gräddat när du använder det första gången! Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga virkade korgar.
    hmm virkad av trasmattor , är inte de tungvirkat ?

    SvaraRadera