söndag 5 april 2009

Mera hantverk


Det har inte varit något fint väder i Norrland den här helgen. Det började med snö i fredags, regn och grått igår och det snöar just nu igen! :-/ Mina kompisar i Dalarna har suttit i solen i bikini i fredags och hade jättefint väder igår också! Ibland kan man undrar varför jag flyttade ÄNNU mer norrut .... (skämtar bara, jag trivs här!)
Det som är positivt med det hela är att man har tid att städa huset, hålla på med tvätt, packa lite inför resan och så har jag virkat en hel del den här helgen med. (Jag har till och med skavsår på fingrarna just nu .... så nu får jag lugna ner mig ett tag! Det är faktiskt ganska tufft att virka med mattrasor, kan jag säga!) Men jag är nöjd med mina nya alster .... det är så kul!
Till vårt badrum gjorde jag en korg till gästhanddukarna. Den blev så fin!!!
Allt går att beställa i just din favoritfärg!
Nu ska jag njuta av en lugn och skön söndagkväll. Ha det bra!
KRAM

1 kommentar:

  1. Tack för titten o din kommentar!!! Oj så långt bort du bor!!! Här i närke är riktigt vårigt!!! Ha en trevlig påsk/Agnetha

    SvaraRadera