torsdag 2 april 2009

Magasinet - Jeanne d´Arc Living

Idag åt jag lunch med min kompis Maria som har den fina webbutiken Country By Mail . Jag fick då också Magasinet nr 2 av Jeanne d´Arc Living som jag hade beställd. Vilken un
derbar tidning! Jag blir så glad när jag bläddrar i den och ser alla fina saker och ting. Jag vill därför visa några av mina favoriter här ...











Vilka härliga barnsängar ...





En fin vinterträdgård är en av mina drömmar till vårt hus!

Och den här tvättstugan skulle inte heller vara helt fel i vårt hus ..... Så mysigt!

Det finns alltid massor med goda recept i tidningen med ....

Jag älskar den här tidningen och jag vill verkligen rekommendera den till alla som inte har läst den än! Det finns så mycket fint i tidningen och man blir så inspirerad till att inreda, pyssla och att baka .... Det är verkligen en "må gott" tidning för mig!!! Jag ska snart sätta mig i sägen med en härlig kopp te och magasinet. Finns det ett bättre sätt att avsluta dagen med? :-)

Ha en trevlig kväll!

(Bilderna är lånade från Magasinet av Jeanne d´Arc Living som går att beställa hos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar