onsdag 6 maj 2009

Tallrikshylla

Den har tallrikshyllan har jag haft ett bra tag i garaget nu. I helgen målade jag om den och igårkväll kom den äntligen upp i vårt kök. Jag är så nöjd med resultatet!Nu är jag mer och mer sugen för att, så fort det bara går, börja måla och tapetsera om köket. Bort med allt gult och grönt på vägarna. Vår gammaldags svenska tapeter har legat och väntat på att bli uppsatta ganska länge nu! Nu kliar det ordentligt i fingrarna, kan jag säga .... ;-)

Det blev sådan stor skillnad också när vi bytte köksmöbler i helgen ... det blir bara bättre och bättre för varje dag och det gör mig verkligen glad! Långsamt men säkert blir huset som vi vill ha det. Man får ju inte glömma att vi bara har bott här i 1 år! ;-) Och man ska ju leva lite också ... renovering är inte ALLT! Även om ett fint, mysigt och personligt hus är väldigt viktigt för mig.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar