måndag 4 maj 2009

Nöjd efter en produktiv helg!



I helgen köpte vi ett rund bord med 4 stolar till vårt kök. Jag klädde om stolarna med beige fårpäls och jag är jättenöjd med resultatet!

Jag tycker att det blev jättefint! Det blev också mycket ljusare och rymligare med ett rund bord istället för det rektangulära som vi hade förrut ...

För ett tag sedan klädde jag om gungstolen i matsalen. Förra veckan hittade vi en fotpall till och den blev nu också målad och klädd i isbjörnspäls så att den passar ihop med gungstolen.

Pallen som vi har i hallen blev ommålad och klädd i isbjörn med... Jag är nöjd med resultatet.
Det ger en lugn och skön känsla när allt går i samma stil, när det finns en enhet i inredningen, tycker jag.


Mera saker blev målade i helgen .... bilder på de får ni senare! Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar