tisdag 17 mars 2009

Handgjorda Virkade Trasmattor - Varje matta är unik!






Nu har jag gjort några Handgjorda Virkade Trasmattor i härliga färger! Passar fint i den lantliga, shabby chic stilen.
Diameter : 70 - 80 cm (men kan göras efter era egna mått!) Mattan är virkad av handklippta trasor som har tvättats många gånger. Färgerna är därmed tvättäkta och garanterat krympfria. Den är av en mycket kraftig kvalitet och samtidigt mjuk och skön att gå på. Passar utmärkt i barnrummet eller som badrumsmatta där den bidrar till att skapa en gammaldags, lantlig stil på inredningen.


Mattan finns bara i ett unikt exemplar. Tillverkad av mig. Jag gör mattor i andra färger/mått på beställning, så har ni funderingar är det bara att maila till mig med frågor.

Priset hos lantliga inredningsbutiker på nätet ligger någonstan mellan 600 - 700 Kronor för den här storleken. Mitt pris ligger mellan 400 - 500 Kronor (diameter: 70-80 cm)

Nya mattor i härliga vårfärger är på gång.

Hör gärna av er med frågor och beställningar! Och ni får gärna göra lite reklam för mig och mina mattor om ni skulle veta någon som är intresserad att ha fina, handgjorda och personliga mattor i sitt lantliga hem!

Tack ska ni ha! Kolla gärna in här lite då och då om ni gillar Fina Saker och Ting!

1 kommentar:

  1. Hej min Vän!
    Härligt att du gör det du önskar. Det kommer att gå bra för du har öga för det estetiska och vackra. Sköt om dig.
    Minna Lindgren

    SvaraRadera