fredag 20 mars 2009

En underbar receptbok!

För någon vecka sedan såg jag på bloggen: Guldkant på livet en fin bild på en receptbok i samarbete med med Café Bagarstugan in Falun. (Jag tänker med vedmod tillbaks till alla fina och härliga timmar jag satt där i solen och fikade när jag bodde i Dalarna.) Jag såg att den fina inredningsbutiken Gruvgatan 13 i Falun säljer boken. Men hur skulle jag kunna få tag i den? Det tar väl en bra stund igen innan vi åker ner till Dalarna.
Men då såg jag att man kunde beställa häftet via nätet. Vad glad jag blev! Jag beställde det omgående och igår fick jag hem ett kuvert med ett underbart häfte fullt med 10 härliga recept och otroligt fina bilder! (Jag kanske ska ta mig tid att baka något i helgen!)
Det är företaget Sinnets Goda UF som har gett ut boken. Det är 4 tjejer som går på lugnetgymnasiet i Falun. De har tillsammans med Café Bagarstugan gjort denna receptboken med deras 10 mest efterfrågade recept. För de som är intresserade går det att beställa boken här.

2 kommentarer:

  1. hej o tack för de fina orden...
    och sköt om dig där i norrland...

    lisbeth

    SvaraRadera
  2. Hallå där, vilken fräsch blogg, livsnjutade snart 40-åring med katter i gammalt hus på landet, det gillar jag!!!: )

    Mysiga mattor du virkar! Trevligt att du kikade in hos mej så jag fann din blogg och va kul att du gillar kakhäftet med mina bilder i, Lisbeths recept är gudomliga!

    Hälsn till dig i Västerrnorrland!

    SvaraRadera