måndag 12 oktober 2009

Tiden räcker inte till ....

Hej allihopa! Jo då, jag lever och har det bra ... det är bara tiden som inte räcker till ALLT nu när jag går i skolan varje dag. När man kommer hem väntar matlagning, tvättning, städning osv. Så oftast känner jag mig ganska trött på kvällarna och blir det inte av att blogga.Hoppas att jag ganska snart kan återkomma med en del bilder av det vi håller på med i skolan. Vi har lärt oss en hel del om vävuppsättning och så har vi varit på en bondgård 2 dagar. Vi lär oss mycket och jag trivs fortfarande jättebra på kursen!
Hur har ni det därute? KRAM

1 kommentar:

  1. Hei.Ja det er en del å gjøre om dagene.Går jo ikke bare å sitte med blogging forstår deg.Skal bli kjekt å se va dere gjør på skolen.Ha en riktig fin Mandag.Skal bli kjekt når du er tilbake.Klem fra Bodil..

    SvaraRadera