måndag 20 juli 2009

Bruksgodset i Banafjäl

Just nu är det ganska lugnt på hantverkfronten ... Jag har börjat sommarjobba på mitt favorita fik Bruksgodset i Banafjäl och nu blir det inte mycket tid och ork över för virkning och annat.
De som har vägarna förbi Banafjäl (i Västernorrland, inte så långt ifrån Örnsköldsvik) kan jag verkligen rekommendera att stanna här för en god lunch eller härliga hembakade kakor.
Det är så himla mysigt på Bruksgodset. Man kan ju sitta och njuta inomhus, i trädgården eller i växthuset och må gott ...

Och så finns det mycket fint att köpa i keramikverkstaden!Här mår jag verkligen gott och därför är det extra kul att jag fick jobba här denna sommaren igen! :)
Såhär kan kakbuffén ser ut ... Mums!
(Bilderna är lånade från Bruksgodsets hemsida)Hoppas ni har det bra därute. Många njuter säker fortfarande av en härlig semester!
Sköt om er.
KRAM

1 kommentar:

  1. Men, vilken krusfest! Och vad mycket fint! Ja, nu fick man ett nytt utflyktsmål att skriva upp på den redan digra listan. Härligt.

    SvaraRadera